10/8

Oj har inte bloggat på hela dan, har inte heller varit upptagen. Jag är bara ledsen, men det är inget att bry sig om. Idag så hade jag träning från klockan 12 till 2. Efter träningen så träffade jag Anwar utanför nyboda, har saknat han så, hade inte träffat han under hela sommaren. Sen kom Rodde, han saknade jag faktist oxå för jag hade inte träffat han på ett tag. Sen kom Nathi och han saknade jag fett mycket, åsnan försvann till norrköping. Men det var kul att träffa alla dom, mina älsklingar asso! Fast jag såg ju förfärlig ut, jag hade precis haft träning och jag såg ut som ett lik som fick liv igen :O Haha nej driver, men jag behövde verkligen snacka med Nathi och det fick jag, det var skönt. Tack för att du alltid finns på min sida, tack för att du alltid ställer upp för mig. Jag älskar dig verkligen min bror, min bästavän <3 Jag stack hem vid kanske halv 5 (?) Blev tvungen att köpa pizza till min lillebrorsa, det skulle va lunch men det blev middag x) Jag kom hem och duschade, sen har jag bara varit inne och tittat på teve. Har inte orkat gå ut, jag har fått min mens på världens jobbigaste vecka, när det är ung08. Jag kan inte fatta att det är 4 dagar kvar, 100% nervösitet! Min sunshine kommer hem imorn från Mallorca, hon har varit borta i en vecka och det känns så länge. Men nu ska jag lägga ut ett par bilder som jag fick, enjoy!

Jag och vovven :D
 

Rodrigo, Varissa, Nathi
- jag älskar er, my brother from another mother



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?