Väder (?)

Jag hade tänkt att göra nått kul till er läsare, eller jag vet inte direkt om ni kommer tycka att det är kul. Men jag hade tänkt att låta er som läser min blogg att välja kläder åt mig, fast inte hela tiden men då och då :) När jag har svårt med att välja kläder så kommer jag att lägga ut 4 plagg som ni sen kommer att få välja mellan. Men först så måste jag veta hur vädret blir nästa dag så jag väljer rätt plagg. Nån som vet hur man söker efter väder?
Kommentera gärna då!


Postat av: Anonym

hahha, varissa du är väldiiigt smart ibland ! Smartiiis (aa)<33

2009-08-23 @ 23:16:00
URL: http://paaats.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du kan du titta på tv?! eller söka på google...

2009-08-24 @ 14:53:11

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?