Vaniljyoghurt med kola-kulor

God morgon!

Just nu sitter jag och äter vaniljyoghurt med kola-kulor till frukost, jätte gott säger jag bara. Igår kväll så tittade jag på teve, snackade bland annat med Daniel oxå. Sen så satt jag i mitt rum och spelade wii, haha vilket mobboffer som sitter och spelar ensam :) Men spelade det en liten stund sen så deckade jag. Imorn börjar skolan, kul ska det bli att få träffa alla sina vänner, men ändå tråkigt med alla lektioner. Idag ska jag åka till Skarpnäck med Pattis, Daniel ville att vi skulle komma så ska ta ett besök där ;) Men nu ska jag fortsätta äta min vaniljyoghurt med kola-kulor så jag bloggar mer senare. Idag ska jag lägga ut dagens outfit, i promise.

Lots of love / V



Vaniljyoghurt med kola-kulor, yummi :D

Postat av: wari

Mums mums..!:P<3

2009-08-19 @ 14:21:43
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?