091130

Det hära inlägget kommer från igår, den var på utkast. Tänkte precis publicera den men då började min data fucka upp sig. Nu bloggar jag från datorn som ligger i vardagsrummet eftersom min dator inte funkar.

Hejsan! ♥

Nick har gått och jag knarkar låten goodbye. Idag så har min skola varit sämst, det är den varje dag. Jag och Dannis har bara lyssnat på hennes mp3, på alla lektioner. Och så somnade vi båda på sista lektionen.

Efter skolan åkte jag buss hem tillsammans med Karima. Sen har jag bara legat hemma och inte gjort nånting. Har inte heller orkat göra nånting. Är så trött och jag pallar inte med någonting längre. Jag ger upp!

Men jag fick besök av den lilla Nick, och vi har inte heller gjort så speciellt mycket. Vi tittade först lite på teve och sen gick vi in till mitt rum och tittade på film. Jag har läxa tills imorn så jag måste plugga. Skulle ju börja sköta mina läxor, så säger jag hela tiden. Jag får blogga mer lite senare på kvällen, kanske. Pusspuss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?