091201

Hejsan! ♥

Idag så har skolan varit ... vanligt. Spanskan idag är alltid lika rolig, men självklart får jag ta skiten för allt. Din lilla smörare Pålsson! På thailändskan fick jag reda på idag att jag har prov nästa vecka, inte roligt. Är inte redo för fler prov alls.

Efter skolan gick jag med Wari hem till henne. Hälsade bland annat på Nathi som var sjuk och hennes mamma. Nathi var med oss och vi snackade mycket tillsammans alla vi 3. Och så bjöd doms mamma mig på mat så jag åt där. Sen chillade jag lite och sen blev jag tvungen att gå.

Jag gick ut och mötte Hb som stod framför doms port och väntade på mig. Vi gick mot ringen och träffade Emma, Cissi och alla. Sen gick vi upp till mig för vi skulle boka bio tills imorn. Imorn ska jag nämnligen gå på bio med Emma och Cissi och kolla på New Moon. Spännande! (:

Just nu sitter jag vid datorn som ligger i vardagsrummet, tyvär funkar inte min dator, tragiskt. Jag skulle igentligen plugga men jag fick ett sms av Wari och där står det att jag har glömt mina böcker hos henne. Toppen, så smart jag är. Nu kan jag inte göra läxan och jag har en anledning. Nu när jag ändå inte har nått att göra så ska jag avsluta frågestunden och svara på alla frågor ni har ställt till mig. Gulligt av er som har gjort det, bloggar snart. Pusspuss!


Jag och Dannis gääängsta ;)


Latifa fett söt haha :D


Jag och Gabbi yeeaah ;D


Lite suddigt men det är jag :)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?