091202

Hejsan! ♥

Just nu sitter Emma och klipper av mitt löshår, läskigt men vill veta hur det kommer se ut. Idag så har skolan varit rätt irriterande, har inte varit på så gott humör. Men jag och Karima var faktist sköna idag på lektionen. Vi hade ingen lärare och vi hade krig med Lucas och Pålsson. Sen skrev vi 2 lappar där det stod "jag är en nolla" och "jag är en loser" och så satte vi dom på doms rygg. Dom märkte inget först så jag och Karima började as garva! Slutet av lektionen har jag varit helt förbannad. Har slagit sönder mina knogar, aj.

Efter skolan så åkte jag på bio med Emma och Cissi. Vi tittade på New Moon och den var skit bra. Skit många främlingar har sagt till oss idag. Vi satt på tunnelbanan och så kom en jävla kärring och sa till oss att Emma inte fick ha sina fötter på stolen och att Cissi inte skulle skrika för hon är inte döv, haha varför skulle vi bry oss om hon var det eller inte (?) Sen på bion så var det en gubbjävel som sa åt Emma att vara tyst, hon sabbar hela filmen förfan. Haha så sa han, fan vad jag garva.

Nu är jag i alla fall hemma, mitt humör har varit hit och dit. Min dator är helt jävla paj, nu får jag sitta vid datorn i vardagsrummet som har en jävla spricka i skärmen. Emma sover här oxå idag, kulisch. Men nu ska jag fortsätta med min spanska medans hon klipper av mitt löshår. Bild får ni när det är klart, bloggar mer imorn. Pusspuss!

 

 


Så gulliga vi är som bjuder på dom (aa)


Postat av: Wari

Om du menar mig så ja , om du menar han så nej;) jag är sötast(a):P

2009-12-03 @ 07:38:09
URL: http://alwayswaaar.blogg.se/
Postat av: Anonym

färgade hon håret oxå ?

2009-12-03 @ 16:09:06

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?