091203

Hejsan! ♥

Mina naglar är på och ny målade. Skolan har på något sätt varit chill även fast torsdag är vår längsta dag. Jag måste få skryta om min spanska grupp så jävla roliga, dom sitter och kastar papper på andra och mig sen skyller dom på mig, tack tack. Sen sa Li till doms bord att dom var stökiga + mig, hade inte gjort ett piss. Ok min käft går aldrig att få tyst på och det sa hon, men det är lixom inte första gången jag hör det.

Efter skolan handlade jag lite kakor och choklad, och så köpte jag kebab på vägen hem. Då träffa jag Emma och hon skulle oxå precis köpa kebab så hon följde med mig upp och åt. Sen har vi chillat hos mig, Hb kom. Sen drog vi på träning. Så har min dag varit, inte så mycket. Måste gå och lägga mig snart, klockan börjar bli mycket och jag ska upp 6. Pusspuss!


Mina pojkar, mina bebisar


Postat av: Mr X

Fett snygg han till vänster :P

2009-12-03 @ 23:28:56
Postat av: Wari-Sry but I'm back!

sv: hahahahh du var sööt:)^^

2009-12-04 @ 07:13:08
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: antwan

hej :O

2009-12-04 @ 15:01:05
Postat av: ...x...

... han till vänster ser inte så bra ut ;P

2009-12-04 @ 15:11:25

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?