091204

Tjosan! ♥

Nu är jag hemma hos Daniella, ska slagga här idag. Skolan har varit riktigt chill. Första lektionen var musik och den missa jag för jag försov mig. Andra lektion var so och jag gjorde typ ingenting för jag satt och snacka med Patricia och Tevin. Tredje lektionen var idrott och vi hade vår dansredovisning och vet ni? Vi fick MVG+, fan va grymma! Första mvg i hela mitt liv fan. Sen fjärde lektionen var svenska och vi tittade på film och filmen sög.

Efter skolan så gick jag hem och chillade, sen kom Nick och Johan. Sen gick vi ut och var med Emma och Cissi en stund, sen drog dom och vi drog in till mig igen. Halv 8 gick jag till träningen, jag höll på dö av styrkan vi körde, sämst kondition nu asso. Kl 9 gick jag hem, duscha, fixa mig sen gick jag till Hb eftersom Emma och Cissi var där.

Vi har dak lite grann, och sen hade jag och Emma ingenstans att sova. Men nu har vi hittat, jag sover hos Dannis och Emma hos Filip. Nu ska jag vara social mot henne och sluta blogga nu. Imorn ska jag åka till Tomtits med pappa, så vi får se om jag hinner blogga imorn. Pusspuss!

 
Jag och Dannis just nu x)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?