091211

Hejsan! ♥

Har precis käkat och haft träning. Skoldagen har varit ganska chill. Kl 10 tittade vi på lucia tåget och 10.50 hade vi simning, har skit ont i kroppen efter simningen. Sen sista lektionen har inte jag och Karima varit på för vi missa den. Asso från simhallen blev vi klara typ ett och vi hade inte ätit nått så vi blev tvugna att gå till centrum och käka eftersom matsalen var stängd. Skoja inte hur hungrig jag var och då hade jag världens största huvudvärk.

Efter skolan kom jag hem och då låg jag i soffan och sov, hade skit ont i huvudet. Sen halv 7 hade jag träning, då var jag med. Vi har uppvisning på måndag på m.a.d dance dagen, ganska nice. Nu vet jag inte vad jag ska göra, orkar inte duscha nu så duschar imorn. Ska sitta och plugga lite eftersom jag har prov på måndag. Pusspuss!


Thailand 2009, saaaaaknar!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?