52 frågor

1. Tre ord varför du sist spydde? Jag hade dukt
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Då gick jag upp från sängen
3. Vad gjorde du för 30min sen? Käka

4. Vad hände 1995? Jag föddes haha
5. Vem fick dig att skratta senast? Angela och hennes roliga moves
6. Vilken färg är din borste? Grå

7. Vad köpte du sist? Massa smycken igår
8. Vilken färg har du på din tröja? Blå just nu
9. Var förvarar du dina pengar? I min plånbok som ligger i mitt skåp

10. Hur var vädret igår? Regnigt
11. Vad ser du fram emot? Att åka på skidresan
12. Snarkar du? Haha nej tror inte det

13. Vad är 15? En siffra (?)
14. Vilken skostorlek har du? 37
15. Vill du klippa dig? Nej, har tillräckligt kort

16. Är du över 25? Om längden så ja ;)
17. Pratar du mycket? Haha enligt alla så kan jag aldrig hålla käften
18. Kollar du på O.C? Nej

19. Har ditt namn ett "x" i det? Aa du vet varixxa
20. Känner du någon som heter Steve? Nej
21. Hittar du på egna ord? Ibland :P

22. Är du en typiskt svartsjuk person? Nja, faktist inte
23. Vad har du för mobil? Farmors nokia
24. Vem ringde dig senast? Dannis imorse

25. Biter du på naglarna? Usch aldrig
26. Har du lockigt hår? Nepp
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Och hur ska jag veta?

28. Någon bra person i ditt liv just nu? Måste erkänna att det är min glädjespridare Pålsson
29. Hur många gånger har du svurit idag? För många gånger för att räkna
30. Vilket ord säger du ofta? Fan

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Japp
32. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Hm.. jag vet faktist inte :O
33. Vad borde du göra nu? Plugga men har inga böcker

34. Har du något smeknamn? Kallas oftast Varre
35. Sover du mycket? Sådär, är alltid trött
36. Vilken är den bästa filmen du sett? Twilight New Moon

37. När var du sist ute? För kanske en timme sen
38. Har du gråtit idag? Aa
39. Är du en glad person? Brukar vara det

40. Har du roligt nu? Haha jätte
41. Vad äter du helst? Kebab!
42. Vem var du med sist? Emma

43. Pratar du i sömnen? Nej
44. Vem kramade du sist? Nån i skolan när jag sa hejdå
45. Nämn den bästa personen: Det finns många som jag tycker bäst om

46. Tycker du om någon just nu? Aa som fan
47. Vill du flytta? Ja, vill bort från allt
48. Är du egoist? Om det gäller bilder så ja

49. Gillar du att bada? Yes, det är avslappnande
50. Skrattar du åt allt? När jag verkligen har kommit igång så
51. Vem får dig alltid att skratta? Dannis flumbrysh
52. När grät du senast? Idag


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?