Anden i glaset

Hejsan! ♥

Halv 8 drog jag, Jossan, Samme och Dannis till nyboda. Vi stod där utanför och väntade på att Kibbe skulle komma och öppna. Sen gick Dannis och då kom Emma för Emma skulle köra med oss. Vi gick ner till danslokalen och la pappret på golvet i mitten och tände ljusen. Sen skulle man typ strö salt i rummet så jag gjorde det och medans jag gjorde det sa jag med salt renar jag detta rum, undrar igentligen varför man ska göra det. Sen satt vi där och väntade tills glaset skulle flytta på sig, men den gjorde aldrig det. Sånna där funkar aldrig, i alla fall när jag är med -.-" Sen kom Hb och var med oss och då körde vi att anden skulle visa ett tecken, det hände inget speciellt. Klockan stanna, men det var inte så läskigt. Nu är jag och Jossan hemma, vi har precis käkat. Hon ska sova hos mig idag, kul blir det. Men nu ska vi göra annat, pusspuss!


Där sitter jag, Samme, Jossan och Emma


Postat av: Anonym

hah aja har inte kört det påjätte länge. men tror folk fuskade när vi kör de det. haha. va de skoj annars då? :)

2009-12-27 @ 22:49:53
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du vara foki?

2009-12-28 @ 00:29:00
Postat av: Anonym

hihi, den dära vita pricken över emma&jossan säger dom på medium är andar ^^

2009-12-28 @ 01:10:16

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?