År 2009 har jag ...

druckit alkohol: Ja
rökt vattenpipa: Ja 
däckat: Vad fan är det?
fått minneslucka: Haha nejdå
varit kär: Japp, typiskt
älskat / älskar någon av motsatta kön: Ja
fått ett sugmärke: Ja
gjort ett sugmärke: Ja
haft oskyddad sex: Nepp
haft ett förhållande i över en månad: Japp
kysst en främling: Haha nej
strulat med någon av samma kön: Nej usch
strulat med någon av motsatt kön: Det klart
sovit i samma säng med någon av samma kön: Ja
sovit i samma säng med någon av motsatt kön: Ja
lekt med någons känslor: Nej så elak är jag inte
gråtit dig till sömns: Många gånger
vaknat av att jag gråter: Nej faktist inte
skrikit ord som hora/slampa till nån: Så hårda ord kan jag inte använda
slagit till någon: Haha ja
blivit slagen: Nja inte direkt misshandel
lärt känna över 10 nya människor: Ja säkert
åkt skidor: Nej men 2010 kommer jag göra det :D
varit på solsemester: Japp Thailand
badat i havet: Jadå
haft snöbollskrig: Nej gillar inte sånt :S
tittat på en hel fotbollsmatch: Nej tror inte det
inte sovit på en hel natt:
Ja
varit på sjukhuset: Nej
sovit över 12 timmar: Ja säkert
sett en film mer än 10 ggr: Haha ja
fått IG: Ja -.-"
åkt buss i över 10 timmar: Nej, skulle aldrig orkat :O
vart ute en hel natt: Ja
blivit tagen av polisen: Nej inte i år
svikit en vän: Hm.. vet faktist inte


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?