Bloggar från min rosa

God morgon bloggen! ♥

Bloggar från min rosa laptop, asso jag älskar den! Och jag har en liten webbkamera (aa) Men det är synd att jag inte vet hur man startar den, och nej jag är inte seg! Idag så har jag ingen aning vad jag ska göra, är ensam hemma. Oj juste måste berätta om igår kväll.

Igår när jag hade tvättat bort mitt smink och borstat tänderna så gick jag och satte mig i sängen. Klockan var typ halv 1 eller 1 på natten. Jag satt upp i sängen med min lilla dator, höll på installerar massa shit. Sen så typ hör jag att nån bankar på fönstret som om nån var utanför, då satt jag helt stilla. Sen hör jag att nån sätter sig i soffan utanför vardagsrummet och så hör jag massa steg i mitt rum. Fyfan jag lägger mig direkt i sängen under täcket och smsade alla. Snacka om att jag var rädd och jag var ensam.

Asso igentligen så har jag alltid velat se nån ande framför mig, men ändå så blir jag skit rädd. Men den känns som att jag inte kan tro på det förän jag ser det. Fast jag tror självklart på andar, i Thailand spökar det typ hela tiden. Det är därför min mamma alltid ber mig att bära ett buddha halsband varje gång vi är i Thailand, så andarna håller sig borta. Tro det eller ej men jag tror på det.

Postat av: Anonym

ja verkligen. hehe så då hade du en mysig julafton igår ? :)

2009-12-25 @ 13:43:15
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?