Dagens/Gårdagens shopping

Varför rubriken heter Dagens/Gårdagens är för att det känns som jag shoppade idag fast det var igår eftersom klockan är efter 12. Förvirrande så jag visste inte vad rubriken skulle vara så den fick vara sådär :) Nu kommer jag bjuda på lite bilder på saker jag köpt, och så kommer det stå affär och pris.


Tjocktröja från Gina Tricot för 245 kr


Tjocktröja
från Bik Bok för 149 kr (50% rea)


Jacka från H&M Divided för 249 kr


T-shirt
från Gina Tricot för 99 kr


T-shirt
från Gina Tricot för 99 kr


Tanktop
från Gina Tricot för 99 kr


Tanktop
från Gina Tricot för 99 kr


Lysande skosnöre
från Punkt Shop för 19 kr/st


Postat av: Neo ,the rich bitch

snygga kläder :D

2009-12-29 @ 09:39:59
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: Wari_ I LOVE YOU

haha jag vet fett synd om mig=( men det var as snygg!!!!!!!!!!!!!!;) hehe tack<3 fina saker du har köpt:P

2009-12-29 @ 11:52:14
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?