Fotboll hela kvällen

Hejsan! ♥

Jag och Emma är hemma nu, våra fötter är iskalla. Vi har varit i tyresö hallen och kollat när José och hans lag spelat fotboll och Pålsson och hans lag spelat fotboll. Haha det var fan kul för sista matchen så mötte dom 2 varandra, så jag blev tvungen att heja på båda lagen :) Jag var där med Emma och Hb, sen så träffa vi Valli och Chama och så träffa vi Anton och Lucas. Så vi satt där tillsammans och hejade. Sen fortsatte jag och Emma till nyboda hallen, vi kom dit med Shady och Ibo, sen var vi med Kevin, Jacob och nån Niklas. Suttit där och kollat fotboll då. Vi har suttit och kollat fotboll hela kvällen. Nu sitter vi i alla fall inne i vardagsrummet och sitter vid olika datorer. Inget mer att blogga om, pusspuss!


Jag just nu


Jag och Emma


Postat av: Wari_ I LOVE YOU

cute<3

2009-12-31 @ 13:54:54
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?