Garvar åt skräckfilm

Hejsan! ♥

Jag och mamma har precis kollat på en skräckfilm, det var en thailändsk skräckfilm och dom är läskiga. Det var  en film med 5 olika läskiga avsnitt, jag garvade åt den sista för den var så jävla rolig och skön.

Handlade om att dom skulle spela in en skräckfilm, tjejen som spelade spöket var sjuk, hon hostade hela tiden. Precis när dom skulle börja inspelningen så svimmar hon, så en av dom som jobbade där tog med henne till sjukhuset. Dom andra var kvar vid inspelningen och fortsatte att spela in, sen dyker spöktjejen upp. Så dom fortsätter och spelar in tillsammans med henne, sen ringer killen som tog henne till sjukhuset och säger att hon är död. Då springer alla iväg och alla försvinner förutom 3 killar, den ena säger att dom måste spela in filmen för annars kommer hon förfölja dom. Så dom fortsätter och spelar in filmen, det var en scen hon skulle krypa fram från mörkret men hon gjorde aldrig det. Så en av killarna blev tvungen att gå och kolla, han var skit rädd, han går in sakta i mörkret och bom så kommer tjejen och tar i hans ben. Han skriker som en tjej och springer därifrån och alla andra springer efter. Dom sprang in i en bil, dom skulle precis köra men sen får dom syn på sin vän som tog henne till sjukhuset så dom säger åt han att hoppa in i bilen fort. Sen frågade dom varför han kom så sent och då sa han att han var i en bilolycka, sen började hans huvud blöda. Dom 2 som satt fram tittar på varandra, stannar bilen och kutar ut ur bilen. Killen som satt bak med killen som var i bilolyckan fattar ingenting, sen står dom dära 2 killarna framför bilen och ger signaler och säger att han är död. Killen tittar på killen som var i bilolyckan och blir skit rädd och säger snälla gör mig inget jag är rädd. Killen som var i bilolyckan säger vad är du rädd för det var inte jag som dog, så den andra killen blev helt förvirrad. Sen ser killen spöktjejen stå bakom dom dära 2 killarna som står utanför bilen och då ger han signaler att hon är bakom dom. Dom 2 killarna tittar bak på henne och kutar in i bilen igen, killen som kör säger stäng alla fönster. Det ena fönstret gick inte att stänga så där dyker spöktjejen upp, då hoppar alla åt ena sidan och är skit rädd. Då säger spöktjejen att hon inte är död, så alla killarna blev helt förvirrade. Hon berättade att hon rymde från sjukhuset för hon ville verkligen spela in filmen, men killen som var med i bilolyckan säger att doktorn sa att hon var död. Sen ringer en sjuksköterska och frågar om han tog hem tjejen eftersom hon inte var på sjukhuset, sen säger killen att doktorn sa hon var död, sen säger sjuksköterskan det måste vara missförstånd och det var det, doktorn hade en tvilling. Så ingen av dom var döda, dom 4 killarna + tjejen står ute på gatan och försöker få lift eftersom bensinen tog slut och så kommer en bil körande. Han bakom ratten hade tydligen somnat så bilen kör på alla dom, så till slut dör alla.

Asso helt förvirrande men jag satt och skratta sönder mig. Antar att ingen orkade läsa det dära, haha jag sitter fortfarande och skrattar när jag tänker på det. Asso när ni ser den så skulle ni oxå skratta, ni skulle sett doms ansikte, doms dramatik, så jävla roligt. Men dom 4 avsnitten innan var skit läskiga så jag vågar inte sova ensam. Så ska sova med mamma men på morgonen så ska hon gå och jobba så hon kommer lämna mig ensam eftersom brorsan är hos pappa. Typiskt ska be Samme att komma till mig tidigt på morgonen, men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink. Pusspuss!

Postat av: Nathalie

haha fett bra film jag läste hela texten

2009-12-26 @ 20:55:27
URL: http://partydansen.blogg.se/
Postat av: emma

Ska nog fortsätta läsa din blogg :) Haft en bra dag? // Emma

2009-12-26 @ 21:03:39
URL: http://kissesbyemma.blogg.se/
Postat av: tanya

Hejsan!



Jag har frågestund i bloggen, kika gärna in och fråga mig vad som helst! Vore jättekul! =)



Kramkram! =)=)

Min blogg: http://tanyaaa.blogg.se

2009-12-26 @ 23:15:59
URL: http://tanyaaa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?