Igår och Idag

Hejsan! ♥

Nu kommer det bli mycket bloggande eftersom jag har missat en hel del att skriva om. Först vill jag bara säga till mina läsare att jag har fått era frågor men har tyvär inte haft tid med att svara på dom eller inte orkat. Men ni får ställa frågor för jag ska börja vara lite schysst och svara på dom :)

Igår så var jag med Emma nere i nyboda. Det blev ett långt snack mellan mig, Emma och Kibbe. Vi snackade om rökning, dricka, vattenpipa, skolan och massa annat. Sen var jag ute en kort stund med Nick, Robert och Napat.

Idag så hann jag tyvär inte blogga på grund av att jag försov mig, igen då. Missa första lektionen, men jag hann till andra lektionen fast kom 40 min försent. Jag slutade för 20 min sen men jag gick inte på sista lektionenen.

Just nu sitter jag hemma och käkar choklad, ska lägga mig i soffan med ett täcke över mig. Jag tror att jag är lite sjuk, har skit ont i huvet och känner mig varm. Nu ska ni få lite bilder från igår, pusspuss!


















Jag och Emma på alla bilder


Postat av: Wari

Haha OH NO!:O haha men jag är inte som du:)^^



Och haha jag kmr in stolt;D

2009-12-09 @ 22:34:05
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Frida

fett söta :)

2009-12-11 @ 15:35:36
URL: http://somebodyswatchingme.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?