Julafton

Hejsan! ♥

Gästerna kom halv 5, då var det släktingar från mammas sida. Vi satt och käkade julmat och snackade, jätte mysigt. Sen halv 6 kom pappa och dom och då käkade dom efter oss. Efter alla hade ätit sig mätta så fick vi öppna julklapparna. Jag fick vara tomten som delade ut alla paketerna. Dom flesta gick till mig själv haha :P Jag blev jätta nöjd för allt jag fått, fick mycket rosa, jag älskar rosa! Här kommer det lite bilder.


Julmaten


Ska börja dela ut julklappar


Håller på och delar ut julklappar


Släktingar


Fortsätter och delar ut julklappar


Släktingar


Delar ut julklappar


Och delar ut julklappar

Allt jag har fått:
 
Rosa mini laptop

 
Rosa hårfön


Smyckeskåp


Esprit parfym & shower gel


Fransk manikyr set


Hello Kitty shower gel & body lotion

 
Hello Kitty väckarklocka

 
Peace örhänge & ring


Gulliga tumvantar


Hello Kitty tofflor


Tjocktröja


Bh


Pyjamas


Pyjamas


Hello Kitty morgonrock


Choklad


Pengar


Postat av: Nathalie

Haha jag är med på några av bilderna !!<3

2009-12-25 @ 01:49:56
URL: http://partydansen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag öppnade mina julklappar typ några sekunder så jag fick jag vänta på er haha XD

Men du har tur att du fick rosa saker och

rosa mini laptop

2009-12-25 @ 13:06:29
URL: http://partydansen.blogg.se/
Postat av: kungen

oooooooooooooooooooch vem fick du vantarna av? KUNGEN :D Tack för örhängena förresten älskling <3

2009-12-25 @ 19:02:04
Postat av: Anonym

använd inte kittysettet, de är farligt för huden. Snobben och hellokitty har farliga ämnen i sig, svär. Jag har använt do själv och va tvungen att slänga alla för man får utlsag och shit. Plus att de stog i tidningen :/

2009-12-25 @ 20:26:21
Postat av: Jennifer

Gud vad fina saker du fick, verkligen!

Älskar allt rosa, blir nästan lite avis ju :)



Bra blogg!



En fråga bara, är du halv thai? :)

2009-12-26 @ 20:56:29
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?