Livrädd

Hej alla läsare! ♥

Jag har nått att berätta för er. Jag och Emma sitter just nu nere i danslokalen här i nyboda. Vi har bestämt att köra anden i glaset på lördag med några vänner. Vi sökte på anden i glaset regler på google, jag läste allt som stod högt. Sen börja Emma skrämma upp mig lite eftersom det spökar typ i den hära lokalen och vi har kört anden i glaset i den hära lokalen förut. Sen när det blev tyst hörde båda två att nån andades i vårat öra precis bredvid oss. Jag blev helt stel och jag märkte att Emma oxå var det eftersom jag satt i hennes knä. Fan va rädd jag blev, mitt hjärta bara dunkade. Jag sa till mig själv att inte vara rädd, sen sa jag till Emma att inte springa så vi gick lugnt upp till gårn. Fyfan vi vågade nästan inte komma ner igen så Kibbe blev tvungen att följa oss ner, nu sitter vi i alla fall och dunkar musik.

Postat av: W♥

okej haha jag tycker inte om pepparkakor:) hah! fan va läskigt:O

2009-12-23 @ 21:21:23
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: S

m, yeah right och jag heter jul i förnamn och tomte i efternamn ..

2009-12-23 @ 22:28:04
Postat av: Anonym

Berätta mer om spökligheter!

2009-12-24 @ 14:17:37

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?