Lördag & Söndag

Hejsan bloggen! ♥

Igår så åkte jag ut till stan med Emma, vi julhandlade. Har även åkt till smyckebutiken Cocoo och tittat lite där, jätte fina smycken. Handlade 2 saker till mig själv och en sak till mamma. Sen åkte vi till t-centralen och gick runt lite där. Har varit inne på h&m och handlat till min pappa och till min moster. Jag har fortfarande inte handlat klart allt än så resten av julklapparna handlar jag i centrum. Gjorde mig av med 1300 kr, måste ha 500 kr :O

Efter vi vart i stan så åkte vi hem och slog in massa paket. Sen så fixade jag mig lite och sen så drog vi ner till nyboda. I nyboda hallen var det nattcuppen, några från M.A.D uppträdde. Jag, Emma, Pattis och Jennifer har jobbat tillsammans under hela kvällen. Jag gillar igentligen inte fotboll, men det var roligt när dom höll på att bråka på plan hela tiden, haha. Vi jobbade typ till 7 på morgonen och jag och Emma kom hem halv 8.

Idag så har jag och Emma sovit ända tills halv 3. Vi vaknade av att Geo, Cissi och Tappo dök upp i mitt rum. Jag och Emma orkade inte gå upp så vi låg kvar där i sängen helt nyvakna. Sen drog dom och jag låg kvar i min säng och tittade på teve. Sen ringde Anwar mig och frågade om jag ville vara med han och Nathi. Först var jag skit trött men sen tänkte jag att jag ändå kunde träffa mina bebisar.

Jag duschade, fixade mig och sen kom dom upp till mig. Vi har chillat i min säng, sen gick vi ut ett tag. Sen kom vi in till mig igen och då hade vi det mysigt. Vi låg och snackade om allt, det var ganska skönt. Sen låg jag och sov och Anwar lekte med mina kinder haha. Men vi alla låg i min säng och lyssnade på musik och sov. Jag är skit trött så jag ska gå och lägga mig snart. Nu ska jag ladda upp lite bilder, pusspuss!

  
Jag och Emma


Vi slår in julklappar (:


Outfit för nattcuppen

 
Jag och Emma


Jag och Pattis


Från vänster - Emma, Jennifer, Pattis, Jag


Jag och Jennifer


HAHAHAHAHA JENNIFER!


Jag käkar kaka


Från vänster - Jag, Emma, Jennifer, Pattis


Jag och Jennifer


Jag och Jennifer


Jag och Benan



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?