Märklig dröm

God morgon bloggen! ♥

Jag har precis vaknat, Samme ringde mig och han kommer till mig om 20 min. Igår så sov jag inte med mamma, jag sov faktist själv. Är faktist inte lika rädd längre, det var läskigare igår. Jag drömde en fett konstig dröm.

Drömde om att jag var i centrum med 3 kompisar, kommer inte ihåg vilka det var. Vi var inne på h&m och letade efter bh xD Och vi hittade inga, eller vi hittade men vi ville ha med spets och det fanns inga. Och vi typ krigade för att hitta.

Haha kan man verkligen drömma så konstigt? Drömma efter bh? Haha nu ligger jag som en idiot och garvar för mig själv. Ni känner mig Varissa, alltid störd. Eller nej det är jag inte :O Ok jag mår inte bra, måste sluta, pusspuss!


Till mitt försvar, jag är nyvaken!


Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-27 @ 12:33:59

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?