Nyårs outfit

Hejsan! ♥

Har druckit 5 - 6 glas champang, det är 12% alkohol i. Haha börjar känna mig lite lullig, och så känns det som jag har värsta ölmagen. Men alldeles strax ska jag dra till Nathi och vara där en liten stund. Sen vid tolv slaget ska jag, Emma, Hb och några andra muppar vara vid ringen och titta på fyverkerierna. Sen ska vi nog vara ute hela natten och busa och ha skoj. Hoppas alla får en trevlig nyår nu, så jag säger GOTT NYTT ÅR nu eftersom jag inte kommer kunna göra det vid tolv slaget. Men nu måste jag börja röra mig ut, pusspuss!

Nyårs outfit

* Lila jacka
* Svart linne över
* Vitt linne under
* Svarta tajts


Postat av: Anonym

omgggg..... varissa du e fan finast idag!

2009-12-31 @ 22:18:11

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?