PANK!

God morgon bloggen! ♥

Kanske lite sent att säga det, men jag vaknade nyss. Jag kom på att jag är helt PANK just nu! Har inte äns ett öre :O Jag hade 300 kr sen fick jag mitt barnbedrag 1000 kr och sammanlagt hade jag 1300 kr. För dom har jag handlat julklappar men pengarna räckte inte så jag tog ut 500 kr från mitt barnbedrag i januari. Så jag har handlat julklappar för 1800 kr bara till 5 pers. I julklapp fick jag bara 700 kr och dom pengarna hade jag tänkt att shoppa med. Men tyckte att det var för lite så jag tog ut mina sista 500 kr från mitt barnbedrag i januari, sammanlagt blev det 1200 kr jag tog med in till stan. Jag hade till och med massa mynt med mig och nu, poff har allt gått upp i rök. Och i januari kommer jag inte få mitt barnbedrag eftersom jag redan har tagit ut allt och det är tomt. Stackars mig hur ska jag överleva (?) Haha nu överdriver jag. Har ingenting mer att blogga om, bloggar sen. Pusspuss!


Jag just nu


Postat av: Neo , the rich bitch ;P

Vi borde få mera studiebidrag!! :O :O

2009-12-29 @ 15:32:28
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?