Precis badat

Hejsan! ♥

Jag har precis tagit ett mycket varmt bad, så skönt det var. Idag i skolan så hade vi 8:or återhämtningsdag, fick återhämta mig i no och i engelska. Jag har prov i no på måndag så jag behövde jobba med lite frågor som kommer att komma på provet. Jag fick göra omprov i engelskan, en skriftlig del som jag inte klarade. Mitt betyg i engelska är IG, jag är verkligen keff på engelska.

Efter skolan så var jag och Emma i nyboda, somsagt vi jobbade lite för Kibbe. Jag och Emma har printat ut en jätte fin bild som vi har gjort, kan visa den sen :) Och kvart över 6 hade jag träning, har ont i huvet igen. Har precis tagit ipren så antar att det går över snart. Jag ska dricka lite te sen ska jag nog sova, så mer bloggande blir det inte. Så jag säger nu godnatt!


Thailand 2009


Postat av: Wari

haha okej:)

2009-12-10 @ 22:27:13
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?