Ska sova nu

God natt bloggen! ♥

Nu ska jag sova, Jossan har typ redan somnat. Imorn åker vi in till stan och shoppar på mellandagsrean, fast tror inte att det kommer vara så fina kläder, det är aldrig det på rea. Men vi ska i alla fall shoppa och jag har 1200 kr med mig. Hoppas inte jag shoppar upp allt för jag måste ha lite fickpengar i månaden januari eftersom jag inte kommer få mitt barnbedrag eftersom jag tagit ut det i förskott. Men nu ska jag sova, pusspuss!

Btw.
Anonym kommenterade om jag ville vara Foki (?) Haha nej jag vill inte vara Foki, varför skulle jag vilja vara det? Jag gillar henne och hennes blogg är jätte bra men jag vill inte direkt vara henne :)


Jag just nu
Den vita pricken på näsan är en slags thailändsk pullver som tar bort finnar om ni undrar (:
Jag måste ju få bort min feta finne på näsan, den har faktist börjat gå bort


Postat av: Anonym

haha okej, va skoj de låter , kul o skrämma folk ;D å det låter som ett bra mirakel medel mot finnar ? . hehe

2009-12-28 @ 10:33:29
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?