Små sjuk

Hejsan! ♥

Jag har nyss kollat lite bloggar. Jag har varit lite små sjuk idag, men har vilat upp mig. Jag hade träning halv 6, var där men var inte med för då var jag sjuk. Men efter en ipren så gick det över efter ett tag och då var jag med lite grann. Sen har jag suttit i nyboda med Emma och några andra människor.

Har tagit bort mitt smink och sånt, ska nog gå lägga mig snart. Börjar 8 imorn, ska igentligen börja 20 i 10 men har nån jävla återhämtningsdag. Har matte prov imorn på morgonen så då får jag verkligen inte försova mig. Jag har inte pluggat nått på matten, glömde böckerna hemma, igen -.-"

Föresten så jobbar jag och Emma för Kibbe, haha faktist ganska kul för vi har inget bättre för oss på dagarna. Eftersom vi får följa med på skidresan så ska vi hjälpa han med lite sysslor som betalning ;) Haha va snälla vi är som ställer upp, börjar redan imorn. Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!


Thailand 2008, va liten jag ser ut :)


Postat av: pat

hahaha bebiiis, fett liiiteeeeeeeeen :O

2009-12-10 @ 23:06:37

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?