Spökligheter

Hejsan! ♥

Nån kommenterade att jag skulle berätta mer spökligheter, då ska jag väl göra det. Jag och Emma ser oftast andar, eller vi ser inte direkt men vi hör och ser skuggor. Tro mig, ni vill inte vara med om det, det är skit läskigt. Vi ser det alltid hemma hos mig eller i nyboda. Jag ska berätta en sak som förut hände min mamma.

För 1 eller 2 år sen så delade jag rum med min lillebrorsa, min mamma sov i sitt rum helt ensam. Mamma kände i sängen att nån hoppade över henne, hon trodde att det var min lillebrorsa så hon vänder sig om för att krama han. Men när hon vänder sig och kramar han så är ingen där, min mamma blev då skit rädd och gick och la sig med oss. Direkt så berättar hon det till mig och självklart är det sant.

Jag ska lägga ut lite bilder sen vad jag har fått, hoppas ni fortfarande har en underbar kväll. Vi syns sen, pusspuss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?