Svar på alla frågor

Eftersom det ändå inte är så många frågor så skippar jag att sortera dom.



- Vilka fem "vanliga bloggar" läsar du dagligen? (inte några av dom "kända")
Svar: Jag har sällan tid till att läsa bloggar. Men jag har en bloglovin där jag följer vissa bloggar. Dom jag följer är Daniellas blogg, Emmas blogg, Waris blogg och Victorias blogg. Sen när jag har tid så tittar jag alla andras bloggar, vännerna och sånt.

- Välj mellan mobil eller data?
Svar: Svårt val. Jag tror jag väljer mobil eftersom jag får tag på alla mina vänner där genom att smsa eller ringa. Jag kan inte alltid få tag på dom på datorn om dom inte är inne på msn eller nått sånt.

- Kärlek eller vänner?
Svar: Lätt beslut. Jag väljer vänner eftersom dom alltid finns där för mig. Jag kan alltid vara mig själv bland dom och snacka ut mina problem med dom. Kärlek sårar bara, om man har otur. Just like me..

- Pengar eller vänner?
Svar: Där väljer jag självklart vänner. Jag skulle aldrig byta ut vänner mot pengar, det är inte värt det. Vänner köper man inte, vänner hittar man själva, och det är svårt att hitta dom verkligen äkta.

- Säg två grönsaker du gillar?
Svar: I första hand får det bli majs och i andra hand får det bli gurka och morot.

- Två karuseller du brukar åka mest på grönan?
Svar: Mest vet jag inte men favoriter vet jag. Insane och Extrem, love them!

- Hur brukar du fixa ditt hår till fester eller när du ska göra dig fin?
Svar: När jag vill känna mig extra fin så brukar jag ta min tid och locka håret, det blir så fint med mitt långa hår. Men när det kommer till det korta håret så brukar jag ha det plattat och kanske ha nått fint hårspänne med.

- Hur många av dina ex har du varit riktigt kär i?
Svar: Jag måste erkänna att det faktist finns 2 av mina ex som jag verkligen var riktigt kär i. Den ena killen heter Ice, han var jag tillsammans med i 5 månader. Och den andra killen är Kevin, han var jag tillsammans med i 3 månader.

- Vilka är dina favoriter i din garderob Just nu?
Svar: En av mina favoriter är den tunikan jag har på mig nu (titta dagens outfit), den är pösig och jag gillar sånna. Och så gillar jag dom dära pösiga linnen från gina tricot, jag har 2, en "say yes" och en "love me hate me".

- I vilka länder har du varit i? (förutom thailand och sverige)
Svar: När jag var liten så var jag i Danmark, kan säga att jag inte minns nånting. Men jag har sett bilder och mamma har berättat det. Sen har jag varit i Finland, fast jag vill inte direkt kalla det "var". Det var bara kryssningen jag åkte på. Sen har jag inte varit i fler länder :O

- Kan du spela något instrument?
Svar: Haha inga alls faktist.

- Hur bra tycker du att forellskolan är på en skala 1-10?
Svar: Svårt att bedömma en skola, man vill ju alltid ge en nolla. Men den kan väl få en en femma, mitten av det bra och mitten av det dåliga.

- Var handlar du dina kläder?
Svar: Det är olika. Men dom vanligaste butikerna jag går in i är gina tricot och h&m.

- Vad har du för kamera?
Svar: Jag har faktist ingen kamera. Kameran jag använder nu är mammas. Det är en olympus, men jag vill ha en ny egen kamera. Den här kameran suger, kan bero på att jag har tappat den några gånger oxå :$

- Har du gjort din design själv?
Svar: Japp, helt själv.

- Hur får du ditt hår så fint?
Svar: Inget speciellt, det är inte så fint som det ser ut på bilderna + att det inte är mitt riktiga hår. Jag önskar att mitt riktiga hår var så långt.

- Vad har du för smeknamn? Asså du heter ju Varre men du har ju ett till smeknamn.
Svar: Asso mina smeknamn är olika för varje tid som går. Jag gillar inte namnet Varre, det låter så fult på mig. Jag ville bli kallad Posie, nått ovanligt men det skulle vara ovanligt för alla att kalla mig så.

- Vad heter din senast kille?
Svar: Haha det är Filip Larsson. Måste erkänna att han var underbar då :)

- Vad är ditt favorit skolämne?
Svar: Inga siffror och tal, inga ord och språk. Hemkunskap är mitt favorit ämne även fast jag inte har det just nu i 8:an. Men om jag ska välja nått jag har just nu i 8:an, så blir det nog slöjden (textil).

- Vad är din favorit film?
Svar: Det finns så många filmer som är bra, så jag har ingen favorit. Men min favorit typ av film är en självklarhet skräckfilm.

- Vad heter din senaste mobil?
Svar: Det var min lilla sony ericsson walkman, W200i.

- När fyller du år?
Svar: Om 1 månad och 18 dagar, 19 Januari.

- Hur gammal blir du nästa år?
Svar: Jag blir byxmyndig, 15 (:

- Kan du lägga ut bilder från förra året där mirjam var med och de andra?
Svar: Självklart! Jag kommer bjuda mycket på 2008 bilder nu i min blogg.


Det var alla frågor det, har suttit med dom i över en timme.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?