21/7

Idag så var jag med Samme, Adrian och Rodde. Vi va hemma hos mig, körde wii i timmar, att vi äns pallade :O Men det var ändå ganska roligt, jag och Adrian är ett bra team ;) Menmen, min lillebrorsas kompisar var hemma hos oss oxå, det va fett många barn så det kändes som värsta barnkalaset haha. Klockan 6 gick vi ut till njupkärr sen efter 10 min gick vi ut med Sammes hund Viggo. Träffade Shamsa, halv 7 gick vi till nyboda, träffade Edessa där. Vi skulle fixa vår mix till ung08. Vi har kommit halv vägs och det låter bra. Jag är skit hungrig och ska hitta nått att äta, imorn åker jag till grönan. Jippi :D Åker dit med Vickan, Rodde, Andis, Alex och problemet är att vi är 5, vi behöver vara jämna för ingen vill sitta på en karusell ensam, för det mesta sitter man ju 2 i vissa. Vi får se vem vi tar med imorn. Det här är pinsamt men jag har inte åkt upp i fritt fall än :| Jag har aldrig vågat, har bestämt att jag ska upp i den imorn, läskigt! Förlåt för att jag inte har tagit några bilder, men imorn kommer det säkert massor, hade tänkt att börja lägga ut outfits igen. Min mage kurrar så jag ska gå och käka nu, skriver nog inte imorn för kommer komma hem sent + att Vickan sover hos mig så jag kommer vara social :) Vi ses, massor med kärlek från V


Postat av: kantima

saknar dej varissa <33 :)

2009-07-22 @ 13:58:29
URL: http://kantima.blogg.se/
Postat av: wari

nyblogg;) så du vet det gulligt header:) men jag kmr skriva i den gamla då o då så kika gärna vidare på den nya kram

2009-07-22 @ 20:26:46

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?