Bambongkrang

Äsch, ingen aning hur det stavas. Men jag var i Bambongkrang igår, letade efter det jag skulle leta efter till Kibbe och jag hitta det. Va där från klockan 1 till 9 på kvällen, jag fick inte lite ont i fötterna. Köpte nya skor för behövde några bekvämare att gå i, dom va bekväma för ett tag sen fick jag skavsår och det gjorde skit ont. Köpte oxå en mini ipod rosa, är super glad. Kollade på Ice Age 3 på bio oxå, 3D faktist skit kul haha. Gissa vem jag träffa där oxå, Pirre och Challe. Blev så glad, visste inte äns att dom va där. Jag och Pirre satt och skrev med varandra på morgonen, men vi sa aldrig att vi skulle till Bambongkrang. Ringde till Rodde oxå igår efter bion, fast kunde inte prata länge för det kostade 20 baht per 1 minut, skit dyr. Vet ni att jag har internet på min bärbar nu i hotellrummet, nu slipper jag gå ner i lobbyn och sitta vid datorn, ibland är dom till och med upptagna -.-" Jag behövde bara fråga efter lösenord, så dum jag är som inte har tänkt på det innan. Åker lixom hem imorn. Shit jag åker hem imorn, gud vad snabbt det har gått. Men hoppas alla har det bra för jag har haft det skit bra, syns puss!



Postat av: wari

aaaw sume! Yu!:O

2009-07-18 @ 12:01:54

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?