En lista

Brukar du komma i tid: Oftast inte xP
Vad hade du i din mun senast: Nudlar "mama"
När mår du bra: När jag delar skratt med vänner
När blev du fotad senast: Jag satt nyss och tog kort på mig själv (aa)
Hur känner du dig nu: Uttråkad
Kan du laga mat: Nej :$
När och varför grät du senast: Dagen innan jag skulle åka till Thailand, satt och chatta med Benan på msn och vi sa att vi skulle sakna varandra fett mycket och då börja jag gråta :'(
Var det pinsamt att svara på det: Haha nej
Hade du en bra kväll igår: Ehm ja
Din favoritdryck på morgonen: God morgon juice, fast det finns ju inte här i Thailand x)
Vad ska du göra i sommar: Sommaren har ju börjat, har redan åkt till Thailand. Ska oxå åka till grönan, uppträda på ung08, bada och umgås med vänner.
Är du nöjd med ditt liv: Faktist, har allt jag behöver
Vad vill du jobba som: Helst frisör, vill öppna egen salong med nån kompis :)
Har du tråkigt just nu: Ja, det är därför jag gör den här listan :O
Vad gör livet värt att leva: Familjen och dom äkta vännerna
Vad i livet ångrar du: Ingen aning, ingenting typ
Är du musikalisk: Vad det nu innebär så svarar jag ja
Vad lyssnar du på för musik: För det mesta rnb
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Va?
Är du bortskämd: Kanske
Är du trött: Lite
Vad gör du imorgon: Vet inte
Vad pluggar du: Hatar att plugga -.-"
Vad tycker du om fötter: Haha?
Är du smart: Jag tycker det, men jag tror inte dom andra tycker det x)
Vad har du på dig: Ett babyrosa linne från gina tricot och ett par vita shorts
Är du aktiv i skolan: Nej, men ska börja bli det när skolan börjar
Vad saknar du: Mina vänner där i Sverige :(

Din första:
Piercing: Öronen, sen naveln
Bästavän: Josefina, vad jag saknar henne
Pris: I en modelltävling
Sport: Dans, det är det ända jag gått på
Husdjur: Kanin
Semester: Det måste varit Thailand
Konser: Åh gud, det minns jag inte
Kärlek: Det var nog Kevin

Favorit:
Film: Beverly Hills Chihuahua
Program: Hannah Montana
Musik: Gabrielle - Survive
Drink: Champis
Kroppsdel (på kille): Ögonen och läpparna
Sport: Dans
Plagg: Ouff allt :O
Skola: Ingen skola är min favorit?
Bok: Läser inte

Just nu:

Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Gå in på pea
Lyssnar du på: Ingenting
Väntar du på: Att nån ska logga in på msn 
Tittar du på: Vad jag ska skriva

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig

Postat av: Anonym

jag undrar hur många besökare du får varje dag ? (A)

2009-07-12 @ 10:39:29

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?