Grönan 22/7

Ja, jag var på grönan igår. Vi var 7 st där, det var jag, Vickan, Rodde, Cribbe, Alex, Andis och Filip Åberg. Jag försökte få det jämnt, men det vart ojämnt x) Men det löste sig, det var ju alltid nån som fick åka ensam. Men det blev inte jag, haha envisa jag :D Igentligen åkte vi inte så mycket, vi åkte bara saker om och om igen. Dom vi åkte mest var ju insane, katapulten, extrem, pop expressen och jetline. Jag, Vicka och Cribbe åkte rock jet en gång och jag, Alex, Andis och Filip åkte bläckfisken en gång oxå haha! Vi gick i lustiga huset och spökhuset. Spökhuset var skit kul, Rodde går längst fram och jag var tvåa, vi skrek så jävla mycket, ett spöke ville inte släppa fram mig så jag blev tvungen att springa förbi honom haha. Alex och Vickan var längst bak, ett spöke tog på Alex haha, sen hör jag Vickan skrika att ett spöke kommer bakom oss. Så skriker alla och springer, men Rodde gick helt lugnt så jag blev tvungen att putta fram han haha. Men det var i alla fall skit kul, det var första gången jag gick hela, för 3 år sen var inne där och jag var så rädd så jag gick halva bara, jag va jävligt feg då x) Va där på morgonen när dom öppnade och på kvällen när det stängdes. Sista sekunden innan fritt fall skulle stängas så åkte jag den :O Jag har aldrig åkt den och jag kan inte fatta att jag har åkt den, jag är lixom skit rädd för den och har sagt att jag aldrig ska åka den i hela mitt liv och jag åkte den igår. Fyfan vad jag är stolt haha, men den var skit kul, men jag fick en stor panik. Jag och Vickan köpte nyckelring, ser fan skräckslagen ut på bilden (aa) Föresten så sov aldrig Vickan hos mig för hon hade inga kläder och hon skulle ut och springa med Henke idag. Och så träffade jag faktist Pim min halvsyster på grönan. Nu ska jag faktist lägga ut lite bilder, puss! Alla bilder blev inte bra men jag bjuder ändå ;)




 

































Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?