Hem ljuva hem

Hello Sweden.
Jag är framme nu i Sverige, så glad jag är. Landade planet klockan 6 på morgonen, pappa hämtade oss. När jag kom hem så duschade jag direkt, sen så bytte jag om och fixade mig lite grann. Klockan 12 gick jag till Samme, det var så kul och se han, gav han en godispåse från Thailand, yummi yummi ;) Sen gick vi till Rodde, det var oxå kul att se han och jag gav han oxå en godispåse. Sen gick vi till centrum för jag skulle leta efter nagellacksborttagning med aseton, men jag hitta inte. Vi ringde Nathi och sa till han att komma ut, så vi gick till hans gård och mötte han. Sen gick vi till mig, gjorde ingenting speciellt, kollade på mina album. Sen gick Rodde och Nathi och då var jag med Samme. Klockan 7 gick jag till nyboda, träffade Vickan, snacka om att jag hade saknat henne sjukt mycket! Jag gav henne en tubklänning som jag hade köpt från Thailand :) Sen gick jag in till nyboda och hälsade på Kibbe, ja man har ju saknat han, gav han en t-shirt där det står Thailand på sen gav jag han kaffe karameller, nu slipper jag gå och hämta kaffe till han haha :D Sen gav jag han rosor som var gjorda av tvål och lite mer godis, men det skulle han ge till personalen i fritidsgården, men just nu jobbar dom inte för dom bygger om i nyboda. Gick ner sen till danslokalen och hälsade på dansgruppen, gav dom oxå lite godis som dom fick dela på. Hörde att det inte gick så bra i gruppen för vissa kommer inte, det är hit och dit just nu. Efter jag hade pratat med alla så var jag med Vickan, Samme, Rodde och Adrian. Vad gjorde vi? Inte så mycket, Vickan bjöd oss på sluch, det var gulligt av henne. Sen blev hon tvungen att åka hem och sen har jag varit med boysen hela kvällen, nu har dom gått hem och jag ska gå och lägga mig för jag är hur trött som helst. Godnatt Sverige!

Postat av: amanda

hej,

har du gjort hårfärlängning ? det ser ut så ?

hoppas du har haft det bra i thailland :)

2009-07-21 @ 08:36:16
URL: http://maandos.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?