Hos pappa nu

Nu har jag äntligen kommit fram till pappa. Så nu ska jag berätta hur min dag har varit. Jag och Benan vaknade 2, Hazal och Dunja vet jag inte när dom vakna. Åt frukost runt 3 så det var en timme kvar till träningen. Det blev lite stressit, men vi kom i tid, i alla fall nästan. Tränat i 4 timmar, sjukt jobbigt. Blev så jävla trött och svettades som en jävla gris. Kommer att ha träning varje dag nu, måste träna mycket inför ung08. Efter träningen käka jag kebab sen tog jag en dusch hos Benan och sen var jag med Rodde, Samme och Bomba. 22.35 kom min buss så blev tvungen att ta den, har inte så mycket mer att skriva om så laddar upp bilder. Puss och hej leverpastej!



HAHA! Benan stänger in Hazal i resväskan x'D


HAHAHAHAHAHA RODRIGO!

Benan och Dunja på Hazal x)

Postat av: Gabriella

Vilken jättefin blogg du har tjejen! Hoppas att du har en bra dag :)

2009-07-30 @ 15:19:50
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?