Igår & Idag

Asso förlåt för att jag inte har skrivit, har inte haft så mycket tid till bloggandet. Det är sommarlov så man ska passa på att vara ute sent för sen när det är kallt kommer man inte vilja vara ute då ;) Det här blir nog ett långt inlägg eftersom det har hänt massa kul, annars kan ni bara kolla på bilderna :)

Men i alla fall, igår så kom min askim Benan hem. Har saknat henne jätte mycket, imorn kommer Patricia och Lollo hem, jätte kul ska det bli att få träffa dom :) Igår så drog jag till alby med Samme typ halv 4, vi cyklade dit. Tog min lillebrorsas cykel, själv har man ju ingen cykel x) Där träffade jag Vickan, Andis, Micke, Namme och Tedde, vi badade och det var sjukt kallt :O Jag är ju van vid värmen i Thailand haha, men hoppade i en gång och sen gick vi upp efter några minuter. Det var ingen sol, så det vart inte så varmt när man kom upp heller. Drog efter en timme kanske (?) Träffade Benan och Dunja då, vi var ute. Det här var roligast, Benan hade köpt en läsk sen fick jag hålla i den, sen la jag den på marken för jag orkade inte hålla i den sen Dunja och Samme lurar henne och säger till henne att gå framåt så hon går rakt på läsken så hon spiller ut allt, haha jag dog av garv så jävla sköna. Sen vet jag inte vad vi gjorde, vi hade i alla fall kul. Träffade sen Kevin och Richard, dom va med oss, det var så länge sen jag var med Kevin, hade faktist saknat han. Sen drog Benan och Dunja och då var jag bara med boysen. Vi satt ute och luffade, hade inte så mycket att göra, men det var i alla fall mysigt med Kevin hihi ^^ Nää driver, men det var några fullisar framför Benans port och mobboffrarna snackar med dom och grejer, haha sjukt störda. Va ute till 12, Samme va fett störd för när folk gick förbi så trodde han att dom va döda, HAHA! Menmen, jag kom hem började sjunga lite grann på thailändska, vet inte varför, har aldrig gjort det heller. Jag ringde till Nathi och snackade hemlisar med han, hihi, sen tittade vi på kanal 4 tillsammans genom telefonen, det var en skräckfilm med Bloody Mary i, haha vi är fett roliga. Sen somnade vi och den här gången lyckades vi lägga på innan vi somna, för det är alltid jag som råkar somna i telefonen först hehe :$

Sen idag kom Samme, Kevin och Richard till mig. Vi tittade på skräckfilm, det var faktist ganska länge sen. Sen gick vi ut, gjorde inte mycket klockan närmade sig 4 så jag blev tvungen att gå till träningen. Hade träning idag i 4 timmar! Fast igentligen blev jag inte så trött. Efter träningen gick jag och Benan hem och duschade och fixade oss och sen kom vi ut igen. Träffade grabbarna igen då, fast efter ett tag blev Richard tvungen att gå hem så då var det vi 4. Vi hade faktist jätte kul, Benan sa att hon hade 50 kr och hon skulle bjuda oss på en mjukglass var på donken och när vi kom till donken hade hon tappat sina pengar, så vi hade gått hela vägen i onödan. Haha det var riktigt onödigt. Sen satt vi och pratade och lyssnade på musik vid centrum lekplatsen och det var en ganska mysig stund. Sen drog Samme och Kevin hem för klockan var 12 och jag och Benan drog oxå hem. Fast vi satt ute vid våra portar och snackade lite. Japp här sitter jag nu och lyssnar på musik, ska snart ringa Samme och Kevin. Det var i alla fall allt om mina 2 dagar. Nu ska jag sluta nörda mig framför datorn, bloggar förmodligen mer imorn. God natt söta bloggläsare <3

Lite pics från igår och idag




























Sen ville jag lägga ut en bild på mig och Alex :)
Fick den från Andis mobil när vi var på grönan.
Saknar dig kom tillbaka från landet nu! <3


Postat av: luana

inann sissta billden så passar du med din kill kompis jag tycker att du passar med honom <3

2009-07-28 @ 13:08:14
URL: http://sjukande.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?