Kändis

Ok, jag kanske ska berätta varför jag kom hem så sent igår. Jag va hemma hos en kändis med mamma, hihi. Film heter han, ni som är thai vet nog vem han är. Trodde först jag inte skulle få träffa han men det fick jag! :D Tog en bild med han, mamma sa till han att han skulle ta in mig som en modell och det var pinsamt. Han tycker att jag har blivit skit stor, han såg mig sist för 2 år sen, haha. Men det var kul att träffa han igen. Nej nu ska jag upp till hotellrummet, idag åker jag nånstans så skriver ikväll kanske. Puss!



Postat av: Wari

Va gulligt bild ni tog...Så gulligt...Lyckos dig som fick träffa han!<3

Hiihi , visst passar nathi till blond:O?haha!

2009-07-17 @ 12:12:45
Postat av: Wari i gen-.-

E ni två släkting hehe! för han såg dig sist när du var 2 år:)

2009-07-17 @ 12:14:16
Postat av: Olivia

ooh känner du honom väl eller? :)

2009-07-20 @ 09:25:16
Postat av: elina ^.^

OHO ITCHA ITCHA!!! :'o

2009-07-23 @ 13:04:03
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?