Khon Kaen

Hej sötnosar, saknat mig?
Driver. När jag loggade in på bloggen så såg jag massor med kommentarer, massor och massor, några dåra. Fick en jätte gullig kommentar av samme och jennifer, jag saknar er oxå <3 Men tycker ni inte att jag är riktigt duktig som nu har laddat upp alla bilder som jag inte hunnit med, snacka om att det tar tid, timmar! Men det gjorde jag för bloggens skull. Är skit hungrig men ska berätta lite kort om mina 2 dagar i Khon Kean. Jag har varit där och hälsat på släktingar, det var nog ett tag sen dom såg mig. För varje år får jag komplimangerna - så fin hon har blivit, så stor hon har blivit, hon har blivit så lång, hennes kropp är precis som en modell, hon har vuxit upp fett mycket. Haha typiskt sånna jag får höra från alla vuxna. Först trodde jag att mormor och mina släktingar bodde helt udda, som en bonde. Trodde inte att det fanns stan i närheten lr nånting, knappt ett bra badrum fanns det -.-" Men stan fanns lite längre bort som tur, va hos frisören så dom tvättade och fönade mitt hår. I tisdags så åkte vi runt med bilen överallt i stan typ, köpte saker hit och dit, stannade här och där. Haha fast mamma och mina mostrar tillsammans blir fett roliga :P Sa jag att jag var i stan? När jag är i stan är det alltid shopping, när jag ser nått så måste jag ha det och jag lyckades få 3 klädsplagg, haha. Jag har faktist inte så mycket att skriva om, ska ta och ladda upp lite bilder som jag fick med. Sen ska jag upp och äta för är skit hungrig. Imorn åker jag med planet till Koh Samui, en ö där mina släktingar oxå bor. Stannar där i 8 dagar, kommer säkert finnas dator att kunna blogga på. Vi syns där, kärlek till alla söta läsare!

Det jag köpte där:
  

Bilder från Khon Kaen:
              
Klockan här är nu 20:59

Postat av: martina

bor du där i khon kaen? :)

2009-07-02 @ 10:44:59
Postat av: Kaotu

är dina födäldrar från khon kaen?

2009-07-06 @ 15:14:59
Postat av: victoria

HALLÅ HJÄRTAT MITT, SAKNAR DIG!

KOM HEM..

2009-07-07 @ 23:05:44
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?