Lollo slaggar

Som det står i rubriken, Lollo slaggar hos pappsen med mig. Vi har tjockat oss på massa godis och massa skratt. Imorse var jag i haninge centrum, sen taggade jag till Tyresö. Träffade Benan och Hazal, vi gick till centrum, tittade lite på kläder. Jag har blivit SHOPAHOLIC :O Jag måste sluta fylla på garderoben för den e redan full, jag hittade en tröja på H&M som jag direkt köpte (aa) Kanske lägger ut en bild på den sen om ni påminner mig. Sen har jag haft träning från klockan 7 till 9. Sen har jag varit med Lollo, Samme, Rodde och Bomba. Va inte med dom så länge för jag och Lollo skulle duscha och det börja regna så dom taggade hem. Jag och Lollo åkte hit till brandbergen halv 12, det var några som sa tja till oss och checkade in oss ;) Hihi, sen har vi snackat lite med Nathi i telefonen oxå :) Snart ska vi gå och borsta tänderna, men passar på att säga god natt till folket <3

Hazal tog bilden och jag vet inte vad jag gör x)



Benan och Hazal


Jag och Hazal :)


72 kr!! Fast det var mer innan


Jag och Lollo bjuder ;)








Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?