Nått kul

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ok vi ska åka tilt snart :P

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag är uppe :D

Vilket sms blev du mest berörd av?
Men asså vem ska vi ta me oss imorn?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Precis, men vi MÅSTE ses en snabbis iaf :O

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okej då ska jag få höra om du e bra på thailändska eller ej för nu e jag bättre än dig :P <3

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Nej <3

Vad vill du höra mest av allt?
Hur är det med dig då?

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Skicka ett vykort till mig!

Din romantiska replik?
Okej, me blev faktist orolig ju :O <3

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Åk inte fritt fall utan mig jag måste se hur du skriker :P <3



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?