Shopaholic

Jag hade ingen rubrik, men jag är inte direkt en "shopaholic" som det står :) Men jag älskar ju att shoppa och slösa pengar, men inget shopp blir det nog mer i Sverige. Om inte jag hittar nått fint ;) Menmen, jag har varit i Platinum igen. Va där och shoppade lite, vad annars ska man göra där? Men shoppade inte lika mycket som förra gången. Jag mådde illa på vägen hem, när jag gick av bilen spydde jag på en gång. Det är typ första gången jag spyr på länge (?) Men jag har i alla fall fått vilat nu och mår super frisk. Nånting jag är rädd för är svin influensan, hör på nyheterna varje dag här i thailand att det är typ 3 som dör varje dag. Det är faktist läskigt :S Om 6 dagar är jag hemma i Sverige igen, så räkna neråt ;D Nej men nu ska jag ladda upp lite bilder på saker jag köpt hihi och vänta på Nathi tills han kommer tillbaka till sin msn, kan Rodde logga in nångång på msn? Jag behöver ju fråga han en sak, men aja, vi ses lovers!
















Postat av: Parri

oh ! vad fina saker du köpt! och din nya look skit fin ju ;) fett söt p'bims barn är haha :) saknar dig puss

2009-07-14 @ 14:34:52
URL: http://liksomparri.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kolla min blogg.. minns du bilden ? XD

2009-07-14 @ 15:04:58
Postat av: Anonym

oj det är parri förresten haha om jag glömde skriva det XD

2009-07-14 @ 15:05:29
Postat av: Mlisa

Vem är parri? <3:)

2009-07-15 @ 20:04:42
Postat av: Anonym

Hej:) vart i thiland är du?

2009-07-15 @ 23:45:17
Postat av: Anonym

Bääbis trosor

2009-07-16 @ 00:16:43
Postat av: varissa

japp jag gillar dom, problem?

pussy, visar inte vem du är ;)

2009-07-17 @ 05:20:33
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?