Slaggar hos Benan

Som rubriken säger, jag slaggar hos Benan med Dunja och Hazal. Sen kommer jag att vara hos pappa i en vecka, jag har bråkat med mamma och lillebror så ville bara komma bort ett tag. Men idag vaknade jag 12.25, var så himla trött. Kevin och Samme kom till mig runt 2, sen kom Vickan till mig runt 4. Snackade med henne, men sen blev hon tvungen att dra ganska snabbt. Gick ut liten stund sen gick jag till Benan, var med henne och Hazal sen kom Dunja. Vi har varit ute och luffat, flummat, haft kul. Vi kom hem nåntid på kvällen och Hazal börja storstäda i Benans rum, sen har jag snackat lite med Nathi om vad som hänt och sånt. Men nu ska jag vara social mot dom andra, bloggar förmodligen imorn. Kommer att lägga ut dagens outfit om jag hinner, men ska försöka hinna. Puss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?