Storasyster!

Kom hem för ett tag sen. Är så trött efter all träning, min energi är borta, inte konstigt gav allt på träningen fan. Men min syster har kommit till Sthlm, har saknat henne så! Har inte träffat henne på ett och ett halvt år, såklart man saknar sin syster då. Kommer att träffa henne på söndag, då åker vi till grönan med massa andra, vad kul det ska bli. Men jag orkar inte skriva så mycket mer, mina ögon är så trötta. Ska faktist ta och lägga mig snart, måste vakna tidigt imorn eftersom vi har träning kl 10 till 12. Föresten så ska jag gå catwalk på skansen den 22 augusti, det är nån internationelldag, vet inte direkt så vi ska vara thaiklädda. Läraren ringde mamma så det är både jag och mamma som kommer gå. Nej men nu ska jag lägga ut lite bilder, puss!

Jag och Louise :)





Tagen med Lollos webbcam




Jag upptäckte att mina ben har fått ögon :O
Och Lollo blev ju tvungen att rita näsa och mun oxå :P



Jag och Dunja :D

Postat av: Ronja

Gullig blogg Varissa :) !

2009-08-01 @ 02:44:10
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/
Postat av: Saga

Hur skriver man egen text där man skriver kommentarerna? T.ex. ''Just do it!''??? :)

Skulle vara tacksam för svar :D

2009-08-01 @ 16:05:29
Postat av: Emeline

Louise, du kommer bli otrooooligt vacker när du blir större! Riktigt fin .. haha va bara tvungen och säga det :D

2009-08-03 @ 03:10:55

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?