Swensens

Hej sötisar.
Sitter här i vita shorts och en svart t-shirt där det står "if you don't like my shirt, kiss that" och så e det en rump bild, haha :P Men idag så har jag varit på Swensens, ätit mycket god glass. Åkte dit med en trehjulings taxi, va där med mamma och lillebror. Jag åt mest glass och är sjukt mätt, men det är bara så gott. Sen har jag köpt en t-shirt som man kan ha med tights och ett skärp, faktist jätte fin tycker jag. Min lillebror har köpt 5 pokemon filmer :O Haha kär? Fast om jag ska vara ärlig så är det rätt kul haha x) Ha suttit och kollat på 2, tog en paus och kom ner hit och skrev i bloggen. Min lillebror sitter vid andra datorn och gör massa pokemon ljud, han är pinsam -.-" + så sitter han och tittar på pokemon. Ikväll ska jag titta på ett pogram så jag kommer inte att komma ner hit igen. Om 7 dagar är jag hemma i Sverige, ni som har saknat mig, så gulliga ni är hihi :) Nej nu ska jag ta och lägga ut lite bilder, va lugn det är inte mycket den här gången ;)









Slutar med en familjebild (:

Postat av: M

bor alla dina släktingar i thailand? eller har du släktingar i sverige också? vem är din närmaste släkting om du har några i sverige?

2009-07-13 @ 16:02:28

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?