Tråkigt för en dag

Idag så gör jag ingenting. Ingen är inne på msn heller, men inte konstigt, det är ju bara morgon där. Igår tog jag ett bad i poolen här på hotellet med mamma och lillebror. Faktist rätt kul, vi satt och käka vid poolen oxå. Beställde cocosnöt, me love it! Det är bara att passa på eftersom i Sverige finns det inte. Mamma är på tempel med sina kompisar, orkar inte följa med för hon blev tvungen att åka typ 5 på morgonen? Ofta att jag äns orkar vakna -.-" Jag ska åka till grönan med min sunshine victoria den 20 när jag kommer tillbaka, den dagen ska hon oxå slagga hos mig hihi. Gud vad jag saknar henne! Har så tråkigt så har lust att göra en lista :O Haha men tack för ert besökandet och kommentarer, är rätt stolt med min blogg. Man får ju bra statistik :) Men puss på allihoppa, love ya <3



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?