Rolig grej

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Yes

Vad står det i ditt tredje?
Jag la på eftersom du inte ville prata längre plus att jag hörde att du hade somnat <33 :)

Och vem var det ifrån?
Nathi

Är han/hon snygg?
Det är han väl

Smsar ni ofta?
Ja, lr mest pratar i telefon

Vad står det i ditt 18:e sms?
God natt i love you <3 :P

Och det var ifrån?
Alex

Är han/hon farlig?
Haha nej, jag är farligare ;)

Hur farlig?
Inte alls
 
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?

Edessa, Nathi, Samme, Alex, Vickan, Andis, Rodde, Cribbe, Bomba, Mandi, Shamsa, Niki, Dunja, Cissi, Emma T, Mamma, Blondie, Mohamed, Benan, Frida, Benans mamma, Josefina, Elina, Özlem, Soffe, Ronja, Yasemin, Robin, Emma E, Mona, Kibbe, Meow, Geo, Angela

Hur många sms har du skickat?
4500 st

Hur många mms?
2 st

Är du beroende?
Inte längre

Vem ringde du senast?
Nathi

Hur många mottagna samtal?
6, mest jag som ringer

Snyggast på din kontaktlista?
Alla mina vänner e snygga :)
Men min favorit är Alex :D :$

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
Jag med en stor klubba från grönan :P

Hur många bilder har du på din mobil?
286, har raderat för det mesta

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Marinblå sony ericsson walkman W595

Har du varit helt ärlig nu?
100%


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?