22:05

Hejsan käraste bloggläsare.
Imorn på kvällen åker jag hem till Sverige igen, är hemma i Sverige på måndag morgon. Då träffar jag Rodde vid 12 och Vickan vid 5 :D Vad kul det ska bli, längtar så! Idag har jag inte gjort nånting, bara gjort en ny design. Hoppas ni gillar den :) Tittade nyss på ett program, det var det sista avsnittet och den var så bra. Det är mellan skräck och action, jag älskar thailändska filmer, vet inte varför, dom är så bra. Men alla thailändska filmer är lika, bara olika handlingar, ni borde se dom, kanske lite svårt för er som inte kan thailändska haha. Menmen, imorn på morgonen åker jag med mamma nånstans långt bort till ett tempel. Varmt kommer det bli, men jag är inte ofta på tempel. Jag längtar faktist hem till alla vänner :( Jag är hungrig, ska ta och beställa nått från hotellet. Massor med pussar och kramar!

Haha den bjuder jag på (aa)

Postat av: Hazal

haha varre så fking gulli:D<3

2009-07-18 @ 17:27:34
URL: http://thetwoandonly.blogg.aw
Postat av: Anonym

vad heter din lillebror? han va jätte söt ;)

2009-07-19 @ 03:44:03

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?