Zoo

Förlåt för att jag aldrig skrev igår, kom hem rätt sent. Igår var jag på Zoo, träffa Samme där i buren, haha driver x) Åker alltid till samma Zoo varje år, att jag inte tröttnar. Vad finns där? Jo självklart massa djur. Det finns skit mycket, dom håller på bygger om oxå, snart kommer det säkert finnas sälar och sånt. Tog kort med djur, tittade på föreställningar. Djuren var ju otroligt söta, men det var otroligt varmt. Jag, mamma och lillebror cyklade båtar, det fanns alligator (stavning) i vattnet, faktist rätt scary men dom gör inget. Jag har inte så mycket att skriva om men jag har massa bilder att ladda upp :D Haha enjoy lovers!

                                                                     

Kommentera inte mitt skratt, jag vet redan, ignorera det!

Postat av: samme

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

haha blablabla. var menat åt ditt skratt :)

2009-07-18 @ 21:47:04
Postat av: varissa

haha hållkäften :D

2009-07-19 @ 14:13:02
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?