21 juni @ thailand

Om en vecka åker jag till thailand, vad skönt så slipper man alla sina bekymmer. Jag kommer att roa mig i thailand utan några problem. Äntligen så får jag fixa mitt hår oxå, orkar inte med min vanliga fula frisyr. Ska klippa, färga, slinga och förlänga. Ååh vad jag längtar, kommer ju sakna alla mina vänner, men oxå skönt att komma bort från problem och bekymmer. Kommer bli en hel ny person efter thailand, tröttnar nu på den jag är. Om 10 min ska jag möta Benan nere vid min port, vi ska till nyboda, det är Kibbes avslutning. Skriver mer om dagen när jag kommit hem, ska försöka ta massvis med bilder. Puss!

Postat av: wari:)

Nice , nice ,NICE du ska fan till Thailand:')saknar ...o kmr saknar dig också vem fan ska jag reta nu:')<333

2009-06-14 @ 15:55:00
URL: http://alwayswari.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter din stora syster??:D

2009-06-14 @ 19:08:09

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?