4/6

Hejsan kära bloggläsare.
Det har varit en rätt skön skoldag. Började tio i tio med idrotten, men det var ett äckligt väder och vi va ute -.-" Sen kl 11 hade jag spanska och vi slutade efter en kvart, vi blev bara tvugna att sudda ut klotter från våra böcker sen bara lämna in dom. På engelska lektionen fick vi se klart på filmen som vi såg i tisdags, visste först inte vilken film det var men det var guldkompassen. Sen hade vi ingen matte så vi hade bara mentorstid i typ 10-15 min. Skulle bara lämna in våra matteböcker och prata om vad vi ska göra imorn. Imorn ska vi nämnligen åka till tyresö slott, vi ska göra några övningar med klassen, sen åker vi tillbaka till skolan och städar våra skåp som kommer bli riktigt jobbigt för mig. Mitt och Benans skåp är klotter överallt :O Men det är bara för att folk älskar oss mouha (aa) Nej jag skojar bara, men efter skolan så skulle jag vara med Vickan, Rodde och Nathi. Men Vickan skulle hem och hämta sina kläder först för hon skulle sova hos sin faster och Rodde skulle på sin hemspråk. Så det var bara jag och Nathi kvar så vi gick hem till mig och kollade klart på en skräckfilm som han inte hade sett klart. Filip, Johan och Wojtek var fett jobbiga -.-" Kom och knacka på hela tiden och ville komma in men jag släppte inte in dom. Vickan kom sen och vi satt och tittade på bilder från njupkärr, jag satt och dog av garv, för bilderna var så jävla roliga :'D Sen kom Rodde och Adrian och vi gjorde inte så mycket. Jag och Vickan sjöng iaf sing it :P Men nu har jag faktist inte så mycket mer att skriva om. Har glömt att lägga in bild på mina pimpade koss så ska göra det nu. S E Y A !

Målat med nagellack, fick idé från Hazal, haha! ;)


Postat av: Hazal

asso nej dt är jag GAHAHAHHAHAHAAH,. varre din ekare;D<3

2009-06-04 @ 22:54:44
URL: http://thetwoandonly.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?