8/6

Ouff, är super trött efter träningen. Idag så har skoldagen varit okej, ganska chill. Vi hade klassaktiviteter, ganska funny. Vi körde charader i grupp och sen fick vi berätta en historia som va sann och en som va falsk, så skulle folket gissa om det va sant eller falskt. Sen efter lunchen hade vi klassmys och vi tittade på film. Så har typ min skoldag varit, sen efter skolan var jag med Evelina. Det va skit länge sen vi gjorde nått tillsammans :) Vi kom hem till mig nån tid och spelade wii, sen tittade vi på film. Det var det ända vi hann med för sen skulle jag på träningen. Vi tränar in för ung08, det är mycket på gång. Men nu ska jag gå och duscha. Puss!

Ni måste erkänna att min outfit var fin idag (aa)


Efter träningen, ser helt sliten ut :O


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?